چرا باید سایت داشته باشیم؟

۱۰ دلیل اصلی برای اینکه چرا باید سایت داشته باشیم؟

سوالی که هر یک افراد دارای کسب و کارها و استارت آپ ها امروزه دارند این هست که چرا باید سایت داشته باشیم؟ شاید شما نیز جزء کسب و کارهایی باشید که این سوال را از خود می پرسید: چرا باید سایت داشته باشیم؟

طراحان برتر سپاهان شما را برای رسیدن جواب به سوال اینکه چرا باید سایت داشته باشیم راهنمایی می کند

دلایل برتر داشتن سایت: اجازه دهید به ۱۰ دلیل نگاه کنیم که “چرا باید سایت داشته باشیم”

با وجود اینستاگرام، فیس بوک، لینکدین، یوتیوب و دیگر برنامه‌های رسانه‌ای اجتماعی، چرا ما به یک وب سایت نیاز داریم؟ مهم‌ترین دلیل این است که شما مالکیت و کنترل محتوای وب سایت خود را دارید . داشتن یک وب سایت به شما کمک می‌کند که اعتبار کسب‌وکار خود را افزایش دهید، کسب و کارتان را بسازید ، کسب‌وکار خود را ارتقا دهید ، و به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید . در دنیای دیجیتال امروزی مهم است که به مشتریان و مراکز تجاری خود متصل بمانید و یک وب سایت می‌تواند بخش مهمی از این تلاش باشد .

 ایجاد حضوری فعال

مردم بیش از پیش به دنبال خدمات و محصولات به صورت آنلاین هستند. رفتار مردم در حال تغییر هستند. مردم حتی با نقل مکان به یک منطقه جدید اغلب به اینترنت تکیه می‌کنند تا در مورد حوزه جدید تحقیق کنند، تحقیق کنند و بفهمند چه کسی باید به دنبال چه چیزی برود.

بسیاری افراد تحقیقات زیادی می‌کنند و خانه و شغل خود را در اینترنت پیدا می‌کنند. اکثر مردم انتظار دارند که هر کسب‌وکار فعال حرفه‌ای یک وب سایت داشته باشد. با یک سایت خوب طراحی‌شده، کسب‌وکار کوچک شما تبدیل به یک بازیگر واقعی می‌شود.

آدرس وب خود را در کارت کسب‌وکار و تبلیغات دیگر اضافه کنید. و همچنین با واضح بودن فعالیت بازدیدکنندگانی خواهید داشت که دقیقا می‌دانند به دنبال پاسخ سوالات خود بروند.

هر چه افراد بیشتری در مورد شما و شرکت تان بدانند شانس بیشتری برای جذب مشتریان جدید دارید. به طور کلی وقتی یک کسب‌وکار را اداره می‌کنید، کار خوبی است، مگر اینکه درباره هزینه‌ها صحبت کنید!

 تبلیغات بیشتر برای پول کم‌تر

با وب سایت خود می‌توانید صفحاتی از تبلیغات پر رنگ داشته باشید که ۲۴ ساعت در روز، ۷ روز در هفته طول فعال می باشد.  شما می‌توانید خودتان و خدمات خود را با استفاده از بسیاری از صفحات، تصاویر، عوامل تعاملی و غیره به مشتریان خود ارائه دهید. این به نوبه خود اعتماد مردم را ایجاد می‌کند، که به نوبه خود آن‌ها را به احتمال زیاد خرید محصولات و خدمات شما می‌کند.

 زمان را با پاسخ به سوالات به طور مرتب ذخیره کنید.

آیا زمان صرف پاسخ به انواع سوالات برای هر کدام از مشتریان خود می‌کنید؟ خوب این ممکن است هرگز متوقف نشود، اما ممکن است کمی امید وجود داشته باشد! با وب سایتی که می‌توانید پاسخ این سوالات را به طور مرتب در اینترنت قرار دهید و مشتریان خود را برای خدمت به این صفحات ملاقات کنید. شما حتی می‌توانید آن‌ها را از طریق یک لینک به این صفحات ایمیل کنید. مشتریان شما از دانشی که شما ارائه می‌کنید قدردانی می‌کنند و زمان بیشتری از ارسال ایمیل یا توصیه این که آن‌ها صفحه سوالات شما را می‌خوانند به زمان بیشتری نیاز نخواهد داشت.

مشتریان خود را آموزش دهید

اولین مرحله هر فروش، مشتری آشنا با آنچه می‌فروشید را دارد. در این روز و عصر، افراد بیشتری به اینترنت نگاه می‌کنند تا اطلاعات لازم برای گرفتن تصمیمات خرید را بدست آورند.

مطالب مورد علاقه خود را به مشتریان احتمالی خود در مورد خدمات خود بیان کنید. زمانی که به شما تلفن می‌کنند تا درباره خدمات خود صحبت کنید، نیمی از فروش پیش از این انجام شده‌است؛ شما قبلا “تبلیغ” خود را به آن‌ها داده‌اید. شما حتی زمان (و پول)را پس‌انداز خواهید کرد، چون آن‌هایی که تماس می‌گیرند علاقه‌مند، گرم (و گاهی اوقات داغ)هستند، نه تنها کسی که می‌خواهد اطلاعات جمع‌آوری کند.

 Referrals را بگیرید

Referrals یکی از بهترین روش‌ها برای کسب و کاره‌ای کوچک برای گرفتن مشتریان جدید هستند. در وب سایت خود می‌توانید یک “ارتباط دوستی” را اضافه کنید که در آن مشتریان فعلی شما (یا فقط بازدید کنندگان)می‌توانند لینک خود را به یک دوست که ممکن است به خدمات شما علاقمند باشند، ارسال کنید. این باعث افزایش تعداد ارجاع شما می‌شود و این کار را برای افراد آسان می‌کند که کسب‌وکار را به شما ارجاع دهند.

 یک پایگاه مشتری جدید ایجاد کنید

آیا تا به حال متوجه شده‌اید که بسیاری از افرادی که از اینترنت استفاده می‌کنند، این کار را به جای مدرسه قدیمی، روش‌های سنتی (روزنامه‌ها، صفحات زرد و غیره) انجام می‌دهند؟

با وب سایتی که می‌توانید به یک بخش کامل از مشتریان احتمالی که ممکن است فعالیت‌های تبلیغاتی فعلی شما را از دست داده باشند، دسترسی پیدا کنید. وب سایت خوب و اطلاع‌رسانی افراد زیادی را جذب خواهد کرد که ممکن است در غیر این صورت از شما چیزی نشنیده باشند.

 گرفتن پست الکترونیکی

با وب سایت خود، آدرس ایمیل برای کسب‌وکار خود نیز دریافت خواهید کرد. در سایت شما یک لینک وجود دارد که در آن مردم می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به شما ایمیل بزنند. این یک شکل سریع و موثر ارتباط است که شما را قادر می‌سازد تا به طور موثر با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید. زمان در یک کسب‌وکار کوچک پول است؛ با ایمیل هر دو را پس‌انداز خواهید کرد.

وب سایت کسب و کارتان را از ما بخواهید

چرا باید سایت داشته باشیم؟
استفاده همگانی از وبسایتداشتن اعتبار بیشتراجرا کردن یکی از مهمترین روش های بازاریابیتنبلی در خرید
ثبت اطلاعات مشتریاننشان دادن محصولات متنوعشانس رقابت با غول های کسب وکارتقویت بخش بازاریابی

 ایجاد ارتباط با مشتری

مردم عموما ترجیح می‌دهند با افرادی که ” می‌شناسند، کار کنند.” در سایت شما به مردم این فرصت را می‌دهد تا کسب و کارتان را بشناسید (و شاید شما) و احساس راحتی بیشتری با شما داشته باشید. زمانی که این مساله ایجاد شد، احتمال بیشتری وجود دارد که با شما در مقایسه با دیگری، که آن‌ها هیچ چیز درباره آن نمی‌دانند، کار داشته باشند.

یک عکس یا پروفایل شما و یا شرکا شما را واقعی‌تر می‌کنند و باعث می‌شود مشتری بیشتر با شما ارتباط برقرار کند و با شما ارتباط برقرار کند. برخی از فیلم‌های اطلاع‌رسانی را پست کرده و با رسانه‌های ارتباط جمعی فعال باشید و این مفهوم را به یک سطح کاملا جدید برده باشید

اطلاعات تماس را جمع کنید

یک خبرنامه چاپی سنتی می‌تواند یک اقدام تبلیغاتی پرهزینه و زمان گیر باشد. با چاپ، هزینه و زمان صرف‌شده، هزینه‌ها می‌توانند به سرعت اضافه شوند. با یک وب سایت می‌توانید افرادی را داشته باشید که دوست دارند خبرنامه شما را دریافت کنند و آدرس ایمیل تان را برای شما ارسال کنند. سپس می‌توانید خبرنامه خود را به همه افراد در پایگاه‌داده خود ارسال کنید، به طور خودکار! لازم نیست برای این خبرنامه هزینه چاپ یا هزینه را بپردازید. ارتباط مداوم با چشم اندازه‌ای یک تاکتیک ثابت است که به طور مستقیم منجر به تحقیقات و فروش بیشتر می‌شود!

خلاصه ای بر موضوع چرا باید سایت داشته باشیم؟

-کنترل سطح وب سایت‌های ارتباط جمعی محتوا مانند اینستاگرام و فیس بوک ابزارهای بسیار زیادی برای ترویج کسب‌وکار شما هستند ، اما زمانی که شما بر روی سکوهای رسانه اجتماعی پست می‌کنید ، از لحاظ فنی محتوای آن را ندارید . به جای آن از the استفاده کنید تا ترافیک را به سایت خود هدایت کنید.

Platforms می‌توانند شرایط خدمت خود را به طور مرتب تغییر دهند . به این معنی که روش کار قبل از این ممکن است در آینده کارساز نباشد . چند سال پیش ما برای ترویج رویداده‌ای فیس بوک با استفاده از رویداده‌ای فیس بوک استفاده کردیم .

حالا برای کسب همان نتایجی که نیاز دارید ( نمایندگی مجاز (Ad ) را ایجاد کنید که پول هزینه داشته باشد.

شبکه‌های اجتماعی وب نیز می‌توانند محبوبیت خود را تغییر دهند . MySpace محبوب‌ترین شبکه رسانه‌ای اجتماعی بود که در فیس بوک و در حال حاضر اینستاگرام تعویض شد . در هر زمانی شبکه‌های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی مانند MySpace یا گوگل + منسوخ می‌شوند .

جلب اعتماد مشتریان!!!

-داشتن یک وب سایت به مشتریان کمک می‌کند به کسب‌وکار دیگری اعتماد کنند که یک وب سایت ندارد و یا سایت غیر حرفه‌ای دارد . زمانی که فردی به وب سایت شما نگاه می‌کند ، بازتاب شرکت شما به عنوان یک کل است . آیا طراحی شما حرفه‌ای و تمیز است ؟ آیا محتوای شما تا به امروز است ؟ آیا وب سایت شما روی دستگاه‌های تلفن همراه کار می‌کند ؟

– ایجاد وب سایت کسب‌وکار شما می‌تواند به پیدا کردن مشتریان کمک کند یا منجر به فروش شود , اما می‌تواند به شما در پیدا کردن اعضای واجد شرایط کمک کند .

امروزه اکثر مشتریان با وب سایت‌ها سروکار دارند . همچنین , بدون اینکه یک سایت شما را از دست بدهد , منجر به جستجوی آنلاین افراد با استفاده از بینگ و گوگل می‌شود . همچنین برای مشتریان قبلی این کار را آسان‌تر می‌کند .

اگر به مردم نیاز دارید که با شما هم‌کاری کنند یا کسب‌وکار خود را اداره کنید, می‌توانید یک صفحه فرصت‌های شغلی برای کمک به یافتن افراد واجد شرایط اضافه کنید .

روش های سنتی پر!!

بازاریابی آنلاین کسب‌وکار شما بسیار ساده‌تر و ارزان‌تر از اشکال سنتی تبلیغات است . این یکی از تنها اشکال تبلیغاتی است که شما می‌توانید پیشرفت خود را دنبال کنید تا یک ایده خوب از این که کمپین شما چقدر موثر است ، به دست آورید .

وب سایت‌های ارتباط جمعی یک ابزار عالی دیگر است که می‌تواند به شما کمک کند هدایت و فروش را به دست آورید و ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید .

دسترسی بدون محدودیت!!

-رسیدن به یک مخاطبان بازتر داشتن وب سایت شما به شما این امکان را می‌دهد که به مشتریان و فروش‌ها در سرتاسر دنیا دسترسی داشته باشید . اگر مشتریان به محل شما بیایند ، شرکت‌های آجری و ملات تنها کار می‌کنند . وب سایت‌ها می‌توانند شما را در تمام ساعات روز و شب به اینجا بیاورند .

استفاده از وب سایت‌های ارتباط جمعی راهی خوب برای ترویج کسب‌وکار شما است ، اما به هیچ وجه نباید جایگزین یک سایت واقعی شود . وب سایت‌هایی که به شما اجازه می‌دهد تا محتوای خود را کنترل کنید ، اعتبار کسب و کارتان را افزایش دهید، به شما کمک می‌کند کسب‌وکار خود را ساخته و ارتقا دهید و به یک جمعیت شناختی گسترده‌تر برسید .

درباره ی طراحان برتر سپاهان

برای مشاوره ی خرید هاست و دامنه کلیک نمائید

برای سفارش طراحی سایت کسب وکار کلیک نمائید

از ما مشاوره بخواهید

0 + 1 = ?